Veelgestelde vragen

Hieronder veelgestelde vragen en antwoorden over onze dienstverlening.

De kosten voor het leeg en schoon opleveren zijn afhankelijk van een aantal factoren: de grootte en toegankelijkheid van de woning en de uit te voeren werkzaamheden afhankelijk van de wensen en eisen.

Indien wij de inboedel overnemen, verrekenen wij dit met de kosten. Hierdoor valt de offerte vaak lager uit dan men van tevoren verwacht.

Een bezoek op locatie voor het opstellen van een offerte is vrijblijvend en kosteloos.

De aard van ons werk vraagt om flexibele planning. Wij zijn hier volledig op ingesteld en kunnen op korte termijn (1 á 2 dagen) u van dienst zijn.

De gemiddelde inboedel heeft zeker nog waarde. In het algemeen is de inboedel onder te verdelen in vier categorieën:

  • Mooie antieke meubelen, schilderijen of kunst. Die kunnen wij van u kopen of in overleg met u en het veilinghuis laten veilen.
  • Nette, jonge meubelen en witgoed die nog een redelijke handelswaarde vertegenwoordigen kunnen wij van u overnemen voor een eerlijke en reële prijs.
  • Bruikbare inboedel die geen waarde meer heeft, maar nog wel bruikbaar is, brengen wij onder bij diverse goede doelen.
  • Niet bruikbare inboedel die versleten of kapot is, wordt aangeboden voor recycling.
  • Wij kopen alleen inboedels in combinatie met een woningontruiming.

Vragen?
Wij staan u graag te woord

Klantervaringen
Wat onze opdrachtgevers zeggen

Maatschappelijk
Verantwoord ondernemen

Met overgebleven spullen uit inboedels ondersteunen wij diverse goede doelen en sociale instellingen. Kleding brengen wij naar de stichting Werkgroep Hulptransporten Oost-Europa (WHOE) in Apeldoorn.

Meer over ons

Goede doelen
Wij ondersteunen o.a.

Gered GereedschapLeger des HeilsStichting WHOE Apeldoorn

Partners
Duurzaam ontruimen doen wij o.a. met

RetourmatrasPreZeroVan Gerrevink
Vragen? Bel 06 - 52 46 37 78Offerte